cbrachyrhynchos:


I’m sick of how bisexuality is erased in LGBT spaces. I get really nervous before any LGBT event, especially Pride. I feel incredibly sad and hopeless when gay and lesbian people call me insulting names. If gay and lesbian people don’t understand me – having been on the receiving end of hate themselves – then how will anyone else understand?

Read the full comic at Prejudice at Pride

gisele bündchen and eva herzigova at versace f/w 1998
sawakoyuki:

auleop:

jobethdalloway:

littlecatlady:

SO WAS ANYONE ELSE WATCHING THE VMAS AND SAW THIS CAR AD
AND THEY HAD TO MAKE THE GIRL HAMSTERS SEXY
THE FUCKIN HAMSTERS NEEDED FUCKIN TITS AND CURVES
GODDAMN YOU CAN’T GET A BREAK AS A GIRL EVEN IF YOU’RE A FUCKING H A M S T E R you STILL GOTTA BE SKINNY AND HAVE BIG TITTIES
they gave the hamsters TITS they could have looked exactly like the dude ones and just had the hair and the eyelashes BUT THEY HAD TO MAKE THE HAMSTERS SEXY???
I FUCKIGN QUIT

kinda reminds me of


The attention you’re giving them, although it’s negative, is still attention. If you IGNORE THEM, the commercials won’t get the affect they’re meant to have, and well, you see where this is going. Also, it’s a commercial. What do you expect. Note, this doesn’t mean I think that it’s okay, just…I’m so tired. So very tired. 

Ignore this, and there will always be others. I don’t think it’s about this individual commercial, it’s the principle that this sort of crap is so normalized, women are expected to be objectified no matter what the medium, and we’re just supposed to shut up if we don’t like it. We’re allowed to be angry and we’re allowed to complain, and we’re way more tired of living this shit than you are of hearing about it.
hhantu:

franfrancatman:

My dad and I made this fishtank for my mum for Christmas a few years ago with dollhouse furniture. I thought it was pretty rad

i cant believe your mom is a fish
hhantu:

franfrancatman:

My dad and I made this fishtank for my mum for Christmas a few years ago with dollhouse furniture. I thought it was pretty rad

i cant believe your mom is a fish
punk-puke:

hello
theresoneinallofus:

ugh
gorgeous-glam:

â™›Queen of Glam